loading...
¥خاطرات کنکور 92 هادی¥
~هادی~ بازدید : 7 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
گاهی وقت ها از یه کوچولو از کارهام واقعا حالم به هم میخوره!! چرا ما ها هر روز از خدا دورتر میشیم؟! چرا خودمون رو الاف بعضی چیز و کسای بیخودی و به درد نخور کردیم؟ چرا؟؟ من عاشق وطنم ام ، هر چه قدر خراب و بد و عقب مونده، من دوستش دارم! دست خودم ام نیست! خدا وکیکی راس میگم!!! حس میکنم باید دین این عشق رو با سازندگی ادا کنم و ایرانم رو بسازم! پس باید شروع کنم و کنیم! دست به دست هم بدیم ،،بترکونیم این خاک رو!! میخوام وقتی تو کوچه و خیابون هاش راه میرم، افتخار کنم به خودم که ایرانی ام! هادی $ 23.9.91
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
+همون دفترچه خاطرات از نوع عمومی اش و کنکوری ایشه+
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 558