loading...
¥خاطرات کنکور 92 هادی¥
~هادی~ بازدید : 40 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)
سلام و درود فراوان دیروز جمعه 17.9.91 اولین آزمون سنجش که دمین مرحله اش بود رو دادم خیلی برما عجیب بود ا که 75 دقیقنه مهلت پاسخ گویی به عمومیا تموم شده در حالی که بنده سوال 35 بودم!!!!! عجب!! اصلا نتونستم سوالای دینی رو بخونم! ضایع بازی در حد تیم ملی!! بعله !این شد که در اختصاصی ها رو هم گند زدم! زمین که چرت و پرت اصلا به خودم فشار نیاوردم! ریاضی رو ولی بعضا حل کردم و سریع رفتم تو زیست که سوالا خیلی آسون بود و راضی ام از خودم تو فیزیک جوش اورده بودم و حال15 ت و حوصله ی و البته زمان حل کردن مسایل فیزیک رو نداشتم ! شیمی ام مسایل حفظی و غیر محاسباتی رو سعی کردم ج بدم اما وقت بازم کم اومد!! نکته جالب و خنده دار واسه سنجش کم بودن سوال زیست و زیاد بودن سوال های زمین بود!!!!! زیست فقط 25 تا و زمین20! تا سوال در حالی که زیست باید 50 تا و زمین
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
+همون دفترچه خاطرات از نوع عمومی اش و کنکوری ایشه+
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 562